ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY
- Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży (zwrot) zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, konsument przy zakupie przez Internet ma prawo w przeciągu 14 dni odstąpić od umowy.
- Zwrotu towaru można dokonać na podstawie dowodu zakupu. Odsyłany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania.
- Produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu należy odesłać z dopiskiem “ZWROT” na adres:
- Active Group, ul. Jadwigi Śląskiej 19, 41-706 Ruda Śląska
- Koszt przesyłki podczas wykonywania zwrotu ponosi nadawca.
- Zwroty wysłane za pobraniem, nie będą odbierane.
- Zwrot środków pieniężnych za zwracany towar zostanie dokonany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru od Klienta. Zwrot dotyczy kosztów produktu(ów). Zwrot dokonywany jest na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
REKLAMACJE
- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
- Przed wysłaniem produktów do reklamacji prosimy o przesłanie formularza reklamacyjnego wraz z ewentualnymi zdjęciami na adres reklamacje@padlowo.pl
- Produkty wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu należy odesłać z dopiskiem “REKLAMACJA” na adres:
- Active Group, ul. Jadwigi Śląskiej 19, 41-706 Ruda Śląska
- Reklamacje wysłane za pobraniem, nie będą rozpatrywane i odbierane.
- Reklamowany towar należy oczyścić ze wszelkich zabrudzeń.
- W przypadkach uznanych reklamacji gwarantujemy wymianę towaru lub zwrot należności poprzez przelew bankowy na wskazane przez zamawiającego konto.